• 24/7 Klantenservice

    Ons team staat dag & nacht klaar om onze klanten te helpen!

  • 30 Dagen Retour

    Primo staat garant om u product 30 dagen na bestelling terug te ontvangen.

  • 100% kwaliteitsgarantie

    Onze producten zijn altijd van de hoogste kwaliteit die op de markt terugvindt!

1 van 3

Nog vragen?

Waar kan ik mijn track & trace code vinden?

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je autommatisch een Track & Trace code. Dit duurt ongeveer 2 dagen. Controleer ook zeker uw spam indien u geen code ontvangen heeft in uw inbox!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling volgen met de Track & Trace code die je via mail ontvangen hebt. Voer je Track & Trace code in op Track & Trace pagina om de status van je levering te bekijken!

VOLG JE PAKKET

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Wat nu?

Neem contact op met info@primoo.nl met een uitleg + een foto/ video van het probleem; wij helpen je zo snel mogelijk verder en vinden een oplossing voor u!

Zijn mijn betaalgegevens veilig?

Je gegevens worden overgedragen via een beveiligde SSL-verbinding en zijn daarom onderworpen aan de nieuwste veiligheidsnormen. De overdracht van je gegevens vormen op geen enkel moment een risico. Uw veiligheid zijn onze hoogste prioriteit!

Kun je nog steeds niet vinden wat je zoekt?

Heb je een vraag of suggestie? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij staan met plezier klaar om al jouw vragen te beantwoorden!
E-mail: contact@primoo.nl